HOME FORUM Stel jezelf voor Marleen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 1

Hoi hoi,

Ook ik zal mezelf hier misschien even voorstellen… Ik ben een 45 jarige Antwerpse die maar op latere leeftijd door toeval de microbe van de natuur en het wandelen te pakken heeft gekregen. Overdag slijt ik mijn uren achter mijn bureau met het helpen van de mensen wanneer ze hun verzekeringen nodig hebben.

8 jaar geleden won ik een trip om te gaan trekken in Korup National Park, de jungle in Kameroen. Als leek ben ik vertrokken, maar heb er de tijd van mijn leven gehad. Daar heb ik beseft dat je niks nodig hebt om gelukkig te zijn. Een heel fijn gevoel!!

Op zoek dan maar naar meer hé… Ondertussen heb ik nog een paar mooie trekkings tot een goed einde gebracht waaronder Inca Trail, W-Trek (Patagonie), Everest Base Camp…

Ik vind het zalig om in de bergen te vertoeven, ook Oostenrijk, Luxemburg en Zwitserland vind ik prachtig!! Je wordt er niet geleefd maar je leeft er zelf en dat maakt het zo mooi…

Verder heb ik zelf weinig professionele kennis. Ik probeer ervoor te zorgen dat ik degelijke uitrusting bij me heb en alvast met een goede conditie vertrek. Aangezien ik niet echt kan kaartlezen is een goede gids ook wel handig 🙂

Helaas heb ik hiervoor de foute vrienden, schatten van mensen, maar niemand die dezelfde passie voor de bergen en de natuur deelt.

Volgend jaar zou ik graag het Huayhuash Circuit verkennen, reisgenoten welkom 🙂

Voila, dit is alvast een begin…

Groetjes

Marleen

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Marleen, interessante reiservaringen hoor ik, die anderen zeker zal inspireren. Heel erg welkom op het forum!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.