HOME FORUM Stel jezelf voor Manu

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 9

Hey,

Manu hier, net geen 40 jaar oud, woon en werk in de buurt van Leuven als freelance IT consultant.

inds mijn deelname aan start-to MTB vorig jaar ben ik (terug) gaan beseffen dat de natuur en onze omgeving veel te bieden heeft. Door het MTB’en ben ik op prachtige plekken gekomen die ik anders nooit zou hebben gevonden terwijl ze toch dicht bij huis zijn. Ik kan enorm genieten van kleine wegels, paadjes, bossen en velden, van een solo MTB nacht-tocht in akelige stilte die enkel doorbroken wordt door het geritsel van vossen of de roep van een roofvogel.

Ik was ook op zoek was naar aan actieve bezigheid die ik met mijn vrouw en de jonge kinderen (4 en 7 jaar) kon doen aangezien MTB’en nogal technisch kan zijn. Wandelen leek me hier ideaal voor en ondertussen hebben we al enkele uitstappen gemaakt (oa La Hoëgne, GR6 in Rocamadour en Tros Marets).

Die tochtjes en herinneringen aan mijn werkvakanties in Zwitserland doen mij dromen van meerdaagse en verre tochten. Doel is dus vooral om dit, als de kids ouder zijn, samen te doen maar ondertussen heb ik wel al plannen volgende zomer.

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Manu, moderne blog zeg, iets om terecht trots op te zijn. Welkom op het forum en hopelijk ontmoeten we je eens in levende lijve op één van onze activiteiten. Op 27 april 2014 organiseren we een infodag over het hiken met kinderen. Dat zal jou misschien wel interesseren?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.