HOME FORUM Stel jezelf voor LFone

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 151

Hoi allen,

Erg leuk om deze (relatief nieuwe?) site en het bijbehorende forum tegen te komen. Vooral de reeds opgedane ervaringen met packraften zijn voor mij erg interessant aangezien dit nog nieuw terrein is.

Mijn outdoor liefde is eigenlijk begonnen als militair met berg- en wintertrainingen in vooral Noorwegen. Tegenwoordig onderneem ik al mijn tochten samen met mijn vriendin Rosa en ons hoogtepunt is zonder meer het lopen van de Haute Route Pyrenees geweest in 2011. Naast wandeltochten hebben we beiden een keer een bergsportcursus gevolgd en ook een wildwater kajakcursus. Al met al een mooie basis voor een nieuwe uitdaging: packraften! Sinds twee maanden zijn we de trotse bezitters van twee Alpacka packrafts en de voorbereidingen worden getroffen voor onze eerste packrafttrip naar Fins Lapland.

In de afgelopen paar jaar ook veel gelezen en geleerd op Backpackinglight en her en der wat eigen uitrusting gemaakt en aangepast. Toch is het erg prettig om ook op een Nederlandstalige site ideeën en ervaringen uit te kunnen wisselen!

Jan-Ivo

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Heel erg welkom op het forum. Laat ons zeker weten hoe het is geweest in Fins Lapland, enkele fotootjes doen daarbij wonderen. 😉

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.