HOME FORUM Tussen pot en pint Leeftijdsgenoten 18-30 jaar gezocht voor trektochten

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 52

Hallo allen!

Na men tripje in de vogezen ben ik al op zoek naar mijn volgende bestemming!

Graag zou ik in de paasvakantie nog eens op trektocht gaan en zoek ik hier nog een aantal leeftijdsgenoten voor (leeftijd: 18-30 ofzo). Plaats, datum en aantal dagen allemaal bespreekbaar. Momenteel zijn we al met 2 die zeker iets willen doen en 1 iemand die wel geïnteresseerd is maar het nog niet zeker weet. In totaal had ik zo gedacht aan een groep van max 5-6 personen.

Dus moest je geïnteresseerd zijn moet je hier maar iets laten weten of via mail: glenn.aelbrecht1@gmail.com. Dan voeg ik je toe aan de fb groep waar we verder kunnen bespreken welke datum/ waar/ hoe etc.

ps: Ook personen die niet in de paasvakantie kunnen maar wel nog gezelschap zoeken voor latere trips mogen hier steeds op reageren. Voeg ik jullie ook alvast toe.

Greets,

Glenn

Glenn A.
    Bijdrager
    Aantal berichten: 52

Hoi!

Even een topic bump! Ondertussen is die paasvakantie natuurlijk al lang voorbij en heb ik al verscheidene tochten kunnen doen met leeftijdsgenoten. Zo zitten we al met zo’n 31 leden in onze FB groep, allen jongeren of jong volwassenen. Ben jij ook geïnteresseerd of vindt je het ook handig om op die manier leeftijdsgenoten te bereiken voor een tocht? Neem dan zeker contact op: glenn.aelbrecht1@gmail.com en dan voeg ik je toe!

Avontuurlijke groet,

Glenn.

Charlotte A.
    Bijdrager
    Aantal berichten: 6

Hoi Glenn,

Je bericht is ondertussen al wat ouder, maar ik vroeg me af of jullie nog steeds tochten ondernemen en er eventueel nog plek is voor iemand? Ik ben 22 en namelijk ook wat op zoek naar een groepje toffe trekkers 😉

Groetjes,

Charlotte

Kris86
    Bijdrager
    Aantal berichten: 7

Hoi,

Geen idee of deze topic nog wat actief gevolgd word maar wij zoeken nog enkele toffe mensen om een trektocht te maken in Noorwegen, veelkans word dit Jotunheimen voor 10 dagen gecombineerd met een gidsvrije kanotocht van 4 dagen.

ergens tussen 9/7 en 1/8, altijd welkom als jullie nog geen plannen hebben.

We zijn momenteel met 2 gasten van 30 en nog 2 andere ,jonge en meisje die interesse tonen.

Charlotte A.
    Bijdrager
    Aantal berichten: 6

Hey,

Klinkt echt als een geweldig plan! Helaas moet ik 18juli reeds starten met een stage van 5 weken… Mochten jullie een andere keer nog zo’n plannen hebben, hoor ik het graag!

Groetjes en veel plezier!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.