HOME FORUM Stel jezelf voor Laure

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 18

Hi fellow hikers!

Ik volg eigenlijk al enkele jaren de verslagen van Hikinginfo, Debbie, Djowz etc… het werd dus dringend tijd om me ook eens aan te melden op het forum !

De wandel en trek-microbe heb ik te pakken gekregen in 2010, wanneer we met een vriendengroepje een kampeerzesdaagse hebben gedaan in Jotunheimen, Noorwegen. De voorbereidingweekends in de Ardennen en de trektocht zélf waren zodanig leuk, dat we allen zijn blijven hiken.

Op twee jaar tijd maakten we nog meerdere wandelingen: in de Ardennen, enkele dagtochten in Canada en USA, een trektocht in de Hardangervidda (Noorwegen) en binnenkort doen we een kampeertrektocht over de Laugavegur in Ijsland (als huwelijksreis!).

Omdat we bij de voorbereidingen telkens veel hulp hebben gehad aan alle verslagen en info die we online vonden, ben ik ook begonnen met het online bijhouden van verslagen op mijn reisblog:

http://yellowlaurieopreis.blogspot.be/p/hiking.html

Er kruipt veel tijd in het schrijven van verslagen dus alle verslagen staan nog niet online… it’s a work in progress!

De wandelingen die we doen zijn voor iedereen haalbaar: mijn conditie is nogal onbestaande (mede door een erfelijke bloedarmoede) en ik ben niet de grootste durver. Met een beetje voorbereiding kan iedereen een tent en voedsel meesleuren om te genieten van de natuur en het gevoel van vrijheid te ervaren. Want daarvoor doe ik het: weten dat je onderdak en voedsel bijhebt en kunt gaan en stoppen wanneer je wil… dat is pas vakantie!

Groetjes,

Laure

massimo
    Bijdrager
    Aantal berichten: 183

Leuke travelblog, heb even bij Noorwegen en VS/Canada gekeken en ziet er tof uit!

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1048

Mooie website! En welkom op het forum.

Zelf ook op huwelijksreis naar IJsland geweest, heel goeie keuze. 😉

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.