HOME FORUM Materiaal en techniek Lang ondergoed

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 139

Bij een winkel van Kruidvat heb ik een stel lang/thermo ondergoed gekocht. Mijn verwachtingen waren niet erg hoog, gezien mijn eerdere ervaringen met spul van b.v. Hema. Maar in de praktijk bleek het een voltreffer te zijn.
    Wanneer je het Kruidvat ondergoed vergelijkt met Odlo Effekt(zilverionen!). dan blijkt dat zowel het vochttransport als de stankwerende eigenschappen(Debbie , opgelet) van Kruidvat veel beter zijn. Dat komt omdat er naast polyester ook Viloft in verwerkt is. Dit Viloft is een vezel die uit Eucalyptus gemaakt is. Het ondergoed droogt ook veel sneller dan bamboe/ polyester kleding. En voor de prijs(8,99 in de aanbieding) hoef je het niet te laten liggen. Het enige minpuntje is de pasvorm. De shirts vallen erg lang uit en de broeken erg kort. Iemand met een figuur als een chimpansee is hier dus in het voordeel. Je kan het beste een eigen kledingstuk van de goede maat meenemen naar de Kruidvat-winkel en dat erop leggen want deze aanbieding is niet on-line.
    Ik heb het bij Kruidvat NL gekocht maar ik hoop dat het bij Kruidvat Belgie ook verkrijgbaar is.

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Aha. Onlangs nog merinowollen t-shirts gekocht in de Aldi, wel wat duurder natuurlijk dan die 8,99 maar inderdaad ook vrij goed materiaal. Ook hier is het terug de pasvorm die een pak minder is, maar goed genoeg voor buitensporten dichtbij huis.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.