HOME FORUM Stel jezelf voor Kristof

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 7

Gegroet,

Na mijn aanwezigheid op de voorbije wintertrekking werd het eens tijd om me voor te stellen…  Ik ben Kristof, 28 jaar oud/jong en afkomstig uit het Pajottenland.  Men zegt al wel eens dat ik de gewoonte heb om hobby’s te verzamelen.. dus bij deze 🙂   +- 20 jaar lang heb ik mijn vakanties gevuld met de bergen in te trekken, niet zozeer om te wandelen maar om te skiën en later te snowboarden.

6 jaar geleden besloten mijn ouders om effectief in Oostenrijk (Ost-Tirol nabij Hohe Tauern) te gaan wonen. Een betere uitvalsbasis kan je dus niet hebben…   Buiten de jaarlijkse wintersportvakantie werd er tijd gemaakt voor mijn eerste! bezoekje in de zomer.  Wandelen, raften, via ferrata, …  Kortom een waardige vervanging voor een ski-vakantie.  Een reeks dagtochten naar verschillende lokale hutten/bergtoppen, een paar weekends in de Ardennen en een winter bivak later kan je mij dus hier op het forum terug vinden!

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Kristof, heel erg welkom op het forum. Misschien tot de volgende bivaktocht!

Geen goesting gehad om mee te verhuizen?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.