HOME FORUM Stel jezelf voor Silke

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 1

Hoi allemaal,

ik ben Silke, een 22-jarige studente. Ik heb al enkele keren op de site en op het forum liggen rondneuzen omdat ik begin september met school op trektocht naar Lapland (Zweden) vertrek (10 dagen, +- 100 km op een van de bekende routes, maar dan in tegengestelde richting denk ik).

Volgende week ga ik op try-out met mijn vriend, maar ik zit vooral even met een vraagje i.v.m. materiaal (en wil kijken wat hier tweedehands aangeboden wordt), dus ik ga me nu snel naar die rubriek begeven 😉

Ik ben benieuwd of het mij gaat liggen, dan kan ik er mer mijn vriend misschien een jaarlijkse gewoonte van maken om op trektocht te gaan!

Groetjes

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Silke, heel erg welkom op het forum. Laat je praktische vragen maar komen. Er staat al heel wat info onder ’tips & tricks’ en bij onze links vind je ook een pagina rond adresjes voor materiaalverhuur, kan ook handig zijn als je niet alles ter beschikking hebt. Soms is het beter eerst ervaring op te doen alvorens iets aan te kopen.

roversmountains
    Deelnemer
    Aantal berichten: 74

Dag Silke,

Begin september is al behoorlijk laat. Hutten sluiten omstreeks 10 september. Zoek dus een stuk zonder overvaarten. Nikkaluokta Abisko is én van de weinige stukken zonder overvaarten.

Zie verslag op:

https://roversmountains.wordpress.com/kungsleden-2/

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.