HOME FORUM Stel jezelf voor KevinP stelt zich voor

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 49

Hallo iedereen,

Lees al een tijdje dit forum en moet zeggen dat er hier precies een hele hoop interessante mensen en hiking-experten rond dwalen 🙂 Zal me dan ook even voorstellen.

Ben van het bouwjaar 1987 en vrijgezellig woonachtig te Halle-Zoersel. Van opleiding ben ik industrieel ingenieur, maar ben momenteel terug werkzoekende helaas. Mijn laatste werkervaring was bij Ford te Lommel als testpiloot. Een aparte job, maar lang niet zo spannend als jullie zouden vermoeden.

Begin 2015 had ik het idee om de conditie terug op peil te brengen en loopschoentjes aangeschaft.
    Geïnspireerd door allerlei interessante blogs (zoals bv. http://christine-on-big-trip.blogspot.be/), gaandeweg het idee opgevat om er eens op uit te trekken. Al snel gekozen voor Fins Lapland en daar een prachtige tocht gemaakt van een 6-tal dagen. Zal er ook eens werk van maken om een behoorlijk verslag uit te schrijven.
    Moet bekennen dat ik wandelen in bekende  omgeving best saai vindt. Zeker als het voornamelijk allemaal vlak is. Hiking is voor mij geen doel op zich, maar een manier om de natuur te ontdekken.

Een andere passie is autosport. Volg het F1-gebeuren al sinds 1994.
    Als tiener ook een aantal kartingwedstrijden gereden. In de nabije toekomst hoop ik mijn debuut te maken op circuit, in een instapklasse zoals de VW Fun Cup bv. Maar dat is ook geen goedkope hobby natuurlijk. Goed, hiermee weten jullie al iets meer 🙂

cheers
    Kevin

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1010

KevinP87,

welkom
    altijd aangenaam om weten dat in mijn eigen buurt ook volk rond loopt met
    een gelijksoortige hobby. Wie weet gaan we elkaar nog eens tegen komen op
    een of andere ontmoeting.
    Ik gun je snel terug werk maar mocht je eind van de maand tijd en goesting
    hebben: https://forum.hikingadvisor.be/forum/topic/ha-club-25-26-27-januari/
    Er moet, goede voornemens indachtig dringend aan de conditie worden gewerkt.

KevinP87
    Bijdrager
    Aantal berichten: 49

Hey Ivo. De wereld is soms klein. Onder de links hier vond ik je blog.
    Vanmonfort is hier zeker geen veelvoorkomende naam, maar deed toch een belletje rinkelen.
    Ik ken je dochter Marjan een beetje vanop de middelbare school 🙂
    Je verhalen over Sarek vond ik trouwens erg boeiend.

Bedankt voor de uitnodiging eind deze maand. Ik denk er over na, maar zal pas relatief last minute kunnen beslissen. Als ik meega, dan volg ik jouw plannen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.