HOME FORUM Stel jezelf voor Kevin

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Lid
    Aantal berichten: 1

Hallo,

Bij deze stel ik mezelf ook eens voor. Ik ben Kevin en ben eigenlijk al een paar keer mee geweest op ‘Club Hikingadvisor’ activiteiten, en ken al een paar personen hier op dit forum. Ik was echter nogal traag met registratie omdat ik eigenlijk online niet echt actief ben daar ik voor mijn werk al hele (veel te) lange dagen achter een computer zit. Echter, sinds ik laatst mee was met de herfsttrekking van Debbie in Luxemburg begin november heb ik enkel maar binnen gezeten en absoluut niets kunnen doen (door het werk weer…) en dat begint zo serieus zwaar door te wegen en op mijn gemoed te werken dat ik s ‘avonds bijna constant tochtverslagen van anderen zit door te nemen om te kunnen wegdromen ;).
    Soit, korte voorstelling, toevallig zal ik deze zomer exact 10 jaar met trekking bezig zijn. Ik heb er al een paar schone tochten opzitten zowel dichtbij als ver, in winter en zomer. Iets wat ik graag heb is om tijdens tochten liefst zo ver mogelijk van alle tekenen van beschaving te zitten als mogelijk is maar buiten dat apprecieer ik in feite alles: van uitgestrekte bosgebieden over zachtglooidend hillwalking tot alpiene landschappen. Dat mag zowel een stevige sportieve trekking zijn die alle fysieke en mentale grenzen test, als meer bushcraftstyle op het gemak een paar dagen in een bos gewoon wat stilzitten en in het vuur staren. Wegens de voorkeur om de drukte wat te vermijden beland ik onafhankelijk van wat ik precies doe typisch eerder in de meer noordelijke gebieden dan centraal-europese en zuidelijke.
    Ik hoop dat ik ook een bijdrage kan leveren aan het forum hier, en heb eigenlijk al zo vaak mijn licht opgestoken bij blogs van users (hier en in het buitenland) dat ik met de gedachte speel eenmaal ik wat meer tijd mogelijks ook er één op te stellen. In elk geval zie ik hopelijk een paar bekende gezichten opnieuw binnenkort!

Kevin

PS. Ik las dat er een voorkeur is om je echte naam te gebruiken als username maar als een ‘Kevin’ ben je in Vlaanderen niet bepaald uniek natuurlijk. Voor zij die zich afvragen, ‘Gogan’ is de titel van een lied van de Guano Apes die ik als jong gastje geadopteerd heb als online username en bij ben blijven steken. Maar mijn identiteit is niet bepaald een geheim 🙂

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Kevin,

Welkom op het forum! Als je je echte naam vermeld onderaan de vele forumberichten die je nu gaat schrijven, is dat voor ons al voldoende. 😉

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.