HOME FORUM Stel jezelf voor Kevin stelt zich voor

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 26

Hallo,

Ik ben Kevin, 22 jaar en ik hou van een avontuur!
    Reeds op jonge leeftijd (4 jaar) namen mijn ouders mij mee, de bergen in. Sindsdien ben ik over heel Europa geweest om te wandelen. Alhoewel ik dus al 18 jaar elk jaar op reis ben geweest om te hiken had ik nog nooit een echte meerdaagse trektocht gedaan. Rond september vorig jaar besliste ik om in de zomer 2014 samen met mijn broer en 2 vrienden enkele meerdaagse trektochten te doen in de Alpen (als een soort kennismaking met het trekken). Afgelopen zomer ben ik dus naar Les Contamines Montjoie gegaan en heb daar enkele mooie tochten gemaakt! Dit smaakt naar meer… Noorwegen moet de volgende worden!

Ik heb afgelopen jaar heel wat gelezen op hikingadvisor en vond dat het dan ook eens tijd was om wat voor jullie terug te doen. Ik ben eigenaar van Move2Health waar ik coach en diëtist ben.
    Vandaar dat ik dit artikel geschreven heb om jullie een wetenschappelijk kijk op hiking en sportvoeding te geven. Vragen daarover kan je altijd stellen in het desbetreffende topic of via mail.

Groeten, Kevin

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Kevin,

Welkom op het forum. Blij om te horen dat we jou al vooruit geholpen hebt en dat je ook zelf je kennis wilt delen. Misschien één opmerking in de marge, we aanvaarden geen expliciete promotie voor bedrijven of winkels. Zie ook onze forumregels. Je mag wel vermelden dat je diëtist bent, en ik kan een link plaatsen naar je bedrijfje op deze pagina. Akkoord?

Groeten,

Debbie

Kevin Aelbrecht
    Deelnemer
    Aantal berichten: 26

Uiteraard past u het maar aan, het was niet mijn bedoeling om reclame te maken. Ik kan het zelf niet meer aanpassen, is dit mogelijk? Net zoals bij de meeste forums is er een tijdslimiet op het aanpassen van een post zeker?

Momenteel ben ik al aan het dagdromen om misschien een kleine trektocht te doen eind januari in de vogezen of het zwarte woud om wat ervaring op te doen met trektochten en wandelen in de sneeuw.

Groeten, Kevin

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.