HOME FORUM Stel jezelf voor Jurian klaar voor avontuur!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 4

Hey allemaal,

Ik ben Jurian, 19 jaar, student Chemie en actieve chiroleider! Door de Chiro ben ik in contact gekomen met trekking en wandel met trekzak. Het sprak me hard aan omdat je zo veel vrijer kan reizen dan als je naar een vast vakantiehuisje zou gaan. Graag zou ik in de toekomst met vrienden maar vooral ook met mijn vriendin ( die liever in het begin van hostel naar hostel stapt) gaan rondtrekken. Dus als er mensen zijn die over hun eerste tochten geschreven hebben die zo met hostels of campings zijn als overnachtingsplaats dan hoor ik dat graag zodat ik ineens kan starten met leuke tochten 🙂

Ik vind deze blog en verhalen erop heel interessant om te lezen!

Groetjes,
    Jurian

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Jurian,

Heel erg welkom op het forum. Heb je al eens de landenpagina’s uitgepluisd? Bouw je ervaring stelselmatig op vb. langs een GR-route in Wallonië en zoek het dan iets verder.

Jurian
    Deelnemer
    Aantal berichten: 4

Ik heb hier en daar wel al leuke dingens gezien. En idd eerst beginnen met GR-routes met de vriendin en me die van de chiro kan ik dan is een weekend door de bossen echt stappen 🙂 ! Maar het is wel eens leuk om verslagen te lezen van wandelaars op mijn niveau. PS: ik ben ook bezig met jou boek ‘hoe word ik bergwandelaar?’ te lezen. Zeer interessant om te lezen en rekening met te houden voor je een tocht gaat plannen!
    Zijn die begeleide tochten die jullie organiseren ook voor jongeren zoals ik?
    Of moet je daar ervaring voor hebben en al goed kaart en kompas kunnen voor lezen?

Alvast bedankt voor je antwoord.

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Jurian, iedereen is welkom op onze tochten, jong en oud, beginner en gevorderd. Dit voorjaar komen er nog enkele bivaktochten aan waar je ervaring kan opdoen. Hou onze nieuwsbrief of facebookgroep in de gaten!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.