HOME FORUM Stel jezelf voor Jurgen, vrouw en kinders stelt zich voor

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 6

Hallo iedereen,

Ik ben Jurgen, trotse papa van een zoon van 8 en een dochter van 9 jaar. Tezamen met mijn vrouw hebben we toch al enkele wandelkilometers achter de rug. Ik heb de microbe te pakken gekregen als hele kleine jongen in de Ardennen met mijn ouders. Mijn eerste échte ervaring met bergen was in Canada (Rocky Mountains) en daar heb ik echt mijn liefde voor wandelen ontdekt.

Ik wandel het liefste in bergachtig (of toch op zijn minst heuvelachtig) terrein.

Ook dit jaar staat er weer wat moois op de agenda: een weekje Corsica (met enkele dagtochten) gevolgd door een huttentocht in Zwitserland (Kesch-trek). Hierover zal ik wel nog een topic openen, want ik ben niet helemaal zeker met de kinderen. Ik heb geen ervaring met zekeren van kinderen en heb al vernomen dat bepaalde stukken op de Kesch-trek toch wat gevaarlijker kunnen zijn (wandelpad van 50 cm breed met ernaast een steile afgrond noem ik wat gevaarlijker 🙂 ).

Jullie zien me dus zeker nog terug!

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Heel erg welkom op het forum!

Ik vermoed dat je dit dossier al ontdekt hebt: https://forum.hikingadvisor.be/trekking-met-kinderen/?

jtimmerman
    Deelnemer
    Aantal berichten: 6

Die had ik inderdaad al gezien :-). Bedankt voor de tip.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.