HOME FORUM Stel jezelf voor Jo

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 6

Hallo, sta me toe me even voor te stellen…
    Ik ben een prille vijftiger met een passie voor wandelen, de natuur, het buitenleven, het onderweg zijn. Met enkele vrienden maken we jaarlijks een trektocht van een week met pak en zak, liefst in de bergen (alpen, pyreneeën, apenijnen,…). Omdat ik al jaren droom van een lange voetreis maar daar nog niet echt de tijd voor heb kunnen vrijmaken, ga ik met vrouwke geregeld een week ofzo verder op de GR5, ik ben trouwens ook vrijwilliger bij Grote Routepaden. Maar…omdat het toch bleef knagen, heb ik onlangs de knoop doorgehakt om toch die lange voetreis te maken. Niet naar Santiago, zoals ik lang van plan was, maar naar Assisi. Het plan is om lichtgewicht te gaan kamperen en, vooral in Italië, zo veel als mogelijk door de bergen te lopen, dus Alta Via dei Monti Liguri, Grande Escursione Appeninica,…
    Je ziet het, ik ben er al helemaal klaar voor;-)

Groeten,

Jo

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Welkom, Jo! Mooie plannen, ik kijk uit om je ervaringen te lezen en foto’s te zien. Tot op de Fiets- en Wandelbeurs?

Jonbox
    Deelnemer
    Aantal berichten: 6

Dank je wel, ik zal mijn ervaringen graag delen. En inderdaad tot op de fiets- en wandelbeurs…

Jo

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.