HOME FORUM Stel jezelf voor Jeroen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 5

Hoi iedereen hier! Mijn naam is Jeroen, ik ben 43 jaar en woon in Elst(gld) in Nederland. Ik heb me hier geregistreerd na een tip van iemand van de hiking-site.nl. Ik had me daar geregistreerd om een wandelmaatje te zoeken voor een tocht door de Sarek komende zomer. En dat is ook de primaire reden dat ik me hier heb geregistreerd. Maar uiteraard hoop ik hier veel leerzame informatie hier te vinden. Veel ervaring heb ik niet, mijn enige Hiking ervaring dateert van 2 jaar terug toen ik de padjelantaleden in Zweden heb bewandeld. Ik heb toen ook 1 dag een lange wandeling in Sarek gemaakt en dat smaakte naar meer. Daarom heb ik voor komende zomer (eind juli/begin augustus) een 8 daagse tocht in Sarek uitgestippeld. Ik hoop dat ik iemand kan vinden die die tocht samen met mij wil doen. Welnu dit is zo’n beetje mijn verhaal in het kort.

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Jeroen, welkom op het forum. Ik hoop dat je een wandelmaatje vindt. Dat gaat altijd een pak makkelijker als mensen je ook in levende lijve leren kennen. Dus je bent zeker welkom op onze activiteiten. 😉

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.