HOME FORUM Stel jezelf voor Jelle

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 38

Hey,

Ik ben Jelle en verslaafd aan het Noorden. Dat is ook een van de redenen dat m’n vriendin en ik naar Noorwegen verhuisd zijn vorig jaar.
    Hou van pittige dagtochten of meerdaagse tochten van max 14 dagen. De echte lange wandelingen zijn niet echt mijn ding.
    Mijn favoriete seizoen is de winter. Met de ski’s of sneeuwschoenen erop uit, al is het maar voor een weekend.
    Mijn droomlocaties zijn Groenland en de Altai in Rusland.

Zalige Kerst!

Kasper
    Deelnemer
    Aantal berichten: 120

Hey Houby,

Zalige kerstmis en fijne feestdagen. Heb jij een witte kerst waarschijnlijk wel zeker? Misschien kan jij mij wel helpen met mijn vraag die ik op het forum heb gesteld. Kan ik je misschien anders eens contacteren via mail? Laat me het maar weten 😉 kasper.geuns89@gmail.com Wij zijn ook echte liefhebbers van het Noorden! Groenland staat ook zeker op ons lijstje, Rusland is me nog niet zo bekend…

Groetjes
    Kasper

Jelle
    Deelnemer

Witte Kerst niet echt nee, ik zit namelijk bij familie in België. Thuis in Lom ligt er wel een pakje sneeuw 🙂

Kasper
    Deelnemer

Amai jij woont daar wel prachtig!

Jelle
    Deelnemer

Als buitensporter is het inderdaad het paradijs.
    Je vraag ivm wintertocht. Kungsleden heb ik nog niet gedaan. Noord-Zweden (sarek) staat nog op het programma. Svartisen / Junkerdalen heb ik wel gedaan, dat is het verlengde van Sarek aan de Noorse kant van de grens en dat was de moeite. Qua weer wat minder stabiel en warmer dan het Zweedse binnenland.
    Een zeer goed gebied voor een wintertrekking met wat “expeditie-allures” vind ik Borgefjell in midden-noorwegen. Bereikbaar met de trein vanuit Trondheim. Weinig gemarkeerde routes, wild, gevariëerd en veel fauna.
    Maar als je je keuze voor Kungsleden hebt gemaakt, dan kan ik je niet veel verder helpen 🙂
    Alleszins veel plezier ginder!

Kasper
    Deelnemer

Ah nee nee het moet helemaal niet perce de Kungsleden zijn. Børgefjell heb ik al van gehoord ja. Lierne leek ons ook nog een mooi gebied. En geraak je makkelijk van het station tot in Børgefjell?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.