HOME FORUM Stel jezelf voor Jef DR

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1024

Jef, heb je je voorstelling nog ergens staan, wil je ze dan eens opnieuw posten.
    Ik heb ergens iets teveel in de prullenbak gesmeten.
    Sorry
    Ivo

Jef Dr
    Deelnemer
    Aantal berichten: 61

Hey,

ik zit al effe op forum, vooral om te lezen dan.  Ben maar een bleuke als ik dat allemaal lees daar, ik kan er zeker veel bijleren.  Sommigen kennen me misschien al van dat Hiking Adv-weekend in december, ik was die onfortuinlijke die daags voordien te horen kreeg dat hij een trombose had :(.  Aangezien ik zelf ook meer vragen wil gaan stellen kan ik misschien best mezelf eerst effe deftig voorstellen…

Ik ben dus de Jef.   Afkomstig uit de Kempen en als ie niet geblesseerd is, loopt hij graag marathons of doet hij graag fietstochten van 5-8u, zowel op koersfiets als mtb.  De laatste twee jaar heb ik ook af en toe wat langere trailruns gelopen (oa crêtes de Spa), leuke omgeving en supersfeer daarrond, dus dat hoop ik in toekomst zeker nog meer te doen.

Afgezien van wat bergwandelvakanties met de familie als kind is het voor mij ergens rond mijn 23ste verjaardag pas begonnen.  Eerste jaren simpele huttentochten met Intersoc, daarna met de tent op pad / in de winter op pad, meestal 6 à 8d.

overzichtje:

2003: Intersoc, Val Bregaglia

2004: Intersoc, Val d’Anniviers (met Bishorn)

2005: Intersoc, Ötztal

2006: Intersoc, gletsjertocht Fiesch-Lenk (met Aletch)

2007: GR20 Corsica N-Z in jun

2008: Intersoc, Binntal – Val Formazza

2009: HRP Col Bagargui – Gavarnie (met Breche) in jun

2010: Highland High Way in mei (met 15tal munro’s), regio Barcelonette/Vercors (cyclo) in jun

2011: sneeuwschoenstappen Chablais in jan, Queyras-Mont Viso in jun

2012: sneeuwschoenstappen Bauges in jan, Picos de Europe in mei, Sierra Nevada (cyclo) jun

2013: tourski regio Tarentaise in apr, AV2 Dolomieten in jun, 4d trail rond Mont Blanc begin okt

2014: langlauf Pallas-Yllastunturi in mrt, Brecon Beacons in mei, Coast 2 coast Pyreneeën (cyclo) jun

2015: langlauf Kungsleden in mrt, Hohe Tauern in jun

En daar hoop ik nog veel aan te kunnen breien natuurlijk…

als er nog vragen zijn, shoot!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.