HOME FORUM Tussen pot en pint je foto in je profiel

Tags: 

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 173

wanneer je je registreert of wanneer je je profiel editeert zie je een standaar icoon staan als portret.
    het beheer van die foto’s ligt op een andere website nl. Gravatar

Gelieve daar een profiel aan te maken en je foto up te loaden. Dit ontlast de bandbreedte van ons forum.

Alle info op http://nl.gravatar.com/ of door op het icoon van je foto te klikken op je profielpagina.

ge-er
    Deelnemer
    Aantal berichten: 3

Technische vraag; hoe link ik de login hier op deze site met mijn (al bestaand) gravatar profiel?
    Of kijk ik ergens over?

steve
    Sleutelbeheerder

gewoon op je eigen profiel edit-knop klikken, waar je je naam kunt invullen en website enzo… daar rechtsboven kun je klikken op de gravatar die je naar die pagina leidt en waar je kunt inloggen…

klaar is kees.

grts

andy
    Deelnemer
    Aantal berichten: 4

Ik heb onvoldoende rechten om mijn profiel en foto te veranderen.

steve
    Sleutelbeheerder

Andy,

Gewoon op de link van je naam klikken en dan op je naampagina op edit drukken naast je naam.
    Daar kun je een foto linken via gravatar, zie andere post.

Grts

ge-er
    Deelnemer

Nope
    Ik kom op een gravatar pagina met:
    ” We’re sorry, we couldn’t find that profile.
    You can view your own profile though. ”
    Is er nog een truck die nodig is?

steve
    Sleutelbeheerder

Op die gravatar-pagina moet je ook een profiel aanmaken. Daar kun je een foto uploaden. Het is een remote database. Wij beheren de foto’s niet.

ge-er
    Deelnemer

Blijkbaar lukt dat dus niet met een bestaand gravatar profiel.

bergkonijn
    Deelnemer
    Aantal berichten: 190

Blijkbaar lukt het dus ook niet om mijn gravatar naam als usernaam hier op dit forum te zetten.
    Firefox geprobeerd, internet explorer geprobeerd.
    En als ik via de edit knop op het gravatar icoon klik dan zit daar 4 van de 5 keren geen link naar de gravatar pagina achter.
    Pffff
    Oftewel doe ik iets geweldig idioot mis, oftewel suckt de interface naar gravatar zwaar.

steve
    Sleutelbeheerder

Ga eens eerst naar http://en.gravatar.com/ en maak daar een profiel aan en blijf dan daar ingelogd. Kom dan terug naar het forum in een ander tabblad en ga via de edit van je profiel hier naar die gravatar pagina door er op te klikken en de link zo te koppelen. Moet lukken. No worries.

bergkonijn
    Deelnemer
    Aantal berichten: 190

Vreeeeeemd, nu staat ineens mijn foto wel op mijn profiel.
    Ik heb nogtans niets gedaan.

Davido
    Deelnemer

Ik heb inmiddels mijn foto gewijzigd, maar als dat is gelukt werkt de button ‘close window’ en kom ik niet meer terug/verder op de site.

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Dat is best mogelijk. De webmaster is tot juli op wereldreis, ik signaleer het als hij terug is. Intussen welkom op het forum! 😉

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.