HOME FORUM Stel jezelf voor Ivan de slenterman

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 3

howdie!

Ivan, vader van 3 dochters, loves nature en alles weg van de stress en drukte van de maatschappij de dag van vandaag.

Ik ben het type wandelaar dat je als slenteraar kan bestempelen, nooit gesnapt waarom veel mensen overal bijna doorhollen… Ieder zijn ding maar voor mij gaat het juist om de natuurbeleving in al zijn leuke, mooie, prachtige facetten als ik wandelen ga. Zie ik boeiende dingen dan wil ik er het fijne van weten, dus even stoppen en de boel onderzoeken.

Niks leuker dan ergens een singletrack in the middle of nowhere, liefst streek met heuvels of bergen. Alhoewel ik in dat laatste qua trekking eigenlijk geen ervaring heb, of je moet de 2 daagse tocht naar de top van een zwitserse berg met de cm toen ik 14 was meerekenen :-).

Avontuurlijk aangelegd, alles wat er voor de normale mens een beetje over is vind ik meestal leuk… Binnenkort staat er nog een canyoningtrip op de planning, nooit gedaan maar lijkt me awesome!

Sleur de rest van het gezin ten gepaste tijden ook wel eens mee richting Ardennen voor een walk, de paden die wij al met de buggy gedaan hebben daar komt geen enkel zinnig mens met die vierwieler langs… gelukkig beschikken we nu over een draagzak, alhoewel het ook zijn charmes had zo met buggy zeker als je dan anderen tegenkomt die je zichzelf zien afvragen “hoe zijn die hier geraakt met dat ding”.

Beginnend trekker met welgeteld 2 kleine trekkings op zijn palmares… 2 jaar geleden met een amigo een 2 daagse gedaan. Onlangs helemaal alleen (first time and i liked it) mullerthal extra tour B gedaan. Verder al heel wat dagwandelingen ondernomen, zowel hier in Vlaanderen als in de Ardennen (love that place). Onlangs nog de laddertjeswandeling in rochehaut gedaan, zeker aanrader vind ik!

Kan hier nog wel een paar uur doorgaan waarschijnlijk met allerlei toestanden over mezelf te vertellen maar om de mensen niet te veel te vervelen ga ik er de stop uittrekken. Indien iemand meer wil weten, shoot maar 🙂

Happy wandering!!!

Greetzzzzzz

Ivan

nordschleife
    Deelnemer
    Aantal berichten: 17

Leuk dat je ook een canyontrip gaat doen, waar ga je heen?

Ivanprengels
    Deelnemer
    Aantal berichten: 3

Waarschijnlijk naar de vogezen, ligt nog niks vast maar zal voorzeker daarheen zijn ;-)… excited already!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.