HOME FORUM Materiaal en techniek Is Skandika een goed tenten merk?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 1

Hey,

Ik ben op zoek naar een niet al te dure lichtgewicht trekking tent. Nu kwam ik op amazon de Skandika Glacier Trek 2 tegen. Alleen, ik kan niet echt goede reviews van die tent vinden. Heeft iemand ervaring met deze tent of dit merk?

Glacier Trek 2

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Ik heb zelf nog nooit van Skandika gehoord en dit merk is in België alvast niet in de winkels te vinden. Vandaar de weinige reacties wellicht. Het ziet er op zich geen slechte tent uit, alleen is er naar mijn mening te weinig voortent, maar dat is typisch voor die lichtgewicht tenten waar vaak op ruimte wordt beknibbeld om het gewicht te kunnen  drukken. Zelf vind ik een voldoende ruime voortent belangrijk om materiaal in kwijt te kunnen en te kunnen koken in slecht weer.

In het voorjaar zijn er diverse tentenshows, één van de grootste is die van de K2 in Antwerpen. Ik raad je aan om daar eens een kijkje te nemen, als je zolang kan wachten natuurlijk.

Heb je ons artikel ‘Hoe kies ik een tent?‘ al eens gelezen? Je vindt er ook een checklist waarmee je tenten kan beoordelen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.