HOME FORUM Stel jezelf voor Intro

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 3

Beste Hikers,

Ik dacht dat ik mezelf even hier kan voorstellen. Ik ben Keivan, 34 en kom uit Iran. Woon al 9 jaar in België en momenteel te Oud-Heverlee, Leuven omgeving.

Ben wel opgegroeid in de Zagros kettingbergen in Iran, dus trekking is al lang een vriend, een toevluchtsoord. Heb ook een beetje ervaring met klimmen maar niet veel. Heb in veel andere landen van Europa, Asia en VS verschillende lange trektochten gedaan. Als er geen tijd voor een lange tocht is, doe ik graag een twee dagen wandeling tijdens het weekend in België.

Ik zou altijd geïnteresseerd zijn om mee te gaan hiken in de weekenden, liever met tenminste een nacht bivakkeren. Dat is ook mijn bedoeling hier, om nieuwe hiking-buddies te vinden. 😉

Warme groeten

Keivan

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1024

Welkom Keivan,

Bedankt voor je voorstelling. Je hier op de kaart zetten is alvast een goede stap. Laat je gezicht eens zien bij een van de georganiseerde tochten die nog gepland worden komende jaar. Reageer als er eens een vraag passeert (hier of op facebook) over een gebied dat je hebt bezocht of vul een reisfiche in van een tocht die je hebt gelopen. Over het algemeen heb ik het gevoel uit eerdere eigen pogingen dat er weinig  reacties komen op een uitnodiging om eens samen een tocht te lopen. Laat je daar niet door afschrikken het toch te blijven doen. Het duurt soms lang om ergens definitief ‘voet aan de grond’ te krijgen maar dat zal je zelf ook al ervaren hebben.

deecee
    Deelnemer
    Aantal berichten: 2

Keivan,

Ik sta altijd open voor suggesties van tochten, en/of met twee wandelen! Heb me hier ook pas voorgesteld.  Voel je vooral vrij en tot niets verplicht!

Groet Tim

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.