HOME FORUM Materiaal en techniek Inreach doorverhuren

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 8

Ik kreeg van iemand op dit forum de vraag of ik m’n inreach aan hem wil verhuren. Is er iemand hier die daar ervaring mee heeft en me op weg kan helpen hoe ik dit praktisch best aanpak: moet dit via mijn account of kan die persoon een eigen account aanmaken en daarop mijn toestel registreren. Mijn eigen account ‘uitlenen’ vind ik nogal riskant. Alle tips zijn welkom.

Dzjow
    Moderator
    Aantal berichten: 380

In je account:

ACCOUNT > USERS > create new

Je maakt hier een account aan voor je huurder en vult alle gegevens in voor je huurder. Nadat je de nieuwe user hebt aangemaakt, krijgt je huurder automatisch een email van garmin met instructies om in te loggen in zijn nieuw aangemaakt account met een voorlopig paswoord. Ingelogd in zijn eigen account kan de huurder nu alles aanpassen naar wens voor gebruik van je Inreach. Jij blijft de eigenaar en beheerder van je Inreach en kan in je eigen account nadien in het tabblad user je huurder selecteren en weer verwijderen.

Peter T
    Bijdrager
    Aantal berichten: 10

Je kan inderdaad een andere gebruiker toevoegen in je account ,  deze persoon kan best ook een nieuwe verzekering afsluiten , gekoppeld aan de Inreach .

hemmahosvera
    Bijdrager
    Aantal berichten: 2

Zou ik van iemand een inreach kunnen huren voor de periode van 21 augustus tot 3 september?

Ik heb al geprobeerd bij verreweg maar daar zijn ze al verhuurd.

Alvast bedankt!

Dzjow
    Moderator
    Aantal berichten: 380

Ik heb voor die periode een inreach beschikbaar. Contacteer me op den.dzjow at gmail.com als je nog verdere interesse hebt.

hemmahosvera
    Bijdrager
    Aantal berichten: 2

Bedankt! Ik heb je een mailtje gestuurd.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.