HOME FORUM Stel jezelf voor Ik zal mij even voorstellen…

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 2

Ik ben Benny Knoops en ben 36 jaar en vader van 2 lieve kindjes…

Ik woon in Belgisch Limburg. Meer bepaald Opglabbeek (vanaf 2019 na de gemeentefusie wordt het Oudsbergen). Dat is gelegen in natuurgebied Donderslag en Duinengordel en Nationaal park Hoge Kempen.

Ik ben pas sedert enkele maanden serieus begonnen met wandelen. Ik wilde er al langer mee beginnen,maar uitstel is afstel… Ik baseer mij een beetje op het trainingsschema van de dodentocht voor wat conditie op te bouwen.

Nu ik de natuurgebieden van Donderslag en Duinengordel en deels Hoge Kempen heb uitgekamd, wil ik mij ook eens begeven naar de Ardennen en Hoge Venen. En na de winter wil ik mij ook wagen aan de GR128. Daarbij kom ik dus aan het volgende punt…

Na het lezen van de reisverslagen begint het ook te kriebelen voor meerdaagse trektochten. Ik heb nog totaal geen materiaal voor zo trektochten. Dus na de winter eens rondkijken. Het enige wat mij zou tegenhouden is dat ik altijd alleen wandel. Mijn vriendengroep (en mijn vrouw) zijn niet zo “actief” aangelegd. Dus om te beginnen lijkt het mij ideaal om te overnachten op een camping, voor de veiligheid,moest je iets vergeten zijn…

Maar dat zien we wel na de winter…

Eerst nog veel wandelen en lezen op deze site!

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1015

Jij bent bedankt om het leven in het forum te houden met deze uitbundige voorstelling.

Je moet al veel pech hebben om in Belgiƫ in een onveilige situatie terecht te komen is mijn gedacht en met een paklijst bij de hand is de kans dat je iets vergeet in principe onbestaande. Als je nog geen materiaal hebt en je wil proeven van een meerdaagse tocht zou ik mij gewoon eens inschrijven bij een van de beginnerstochten. De kans is groot dat je zonder al te veel eigen materiaal gewoon mee kan inschuiven (zo is het alvast voor de tochten die ik begeleid. Ik heb gewoonlijk wel links of rechts nog iets liggen voor dergelijke kort bij huis tochten)

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.