HOME FORUM Stel jezelf voor Ik stel mij even voor-Jennifer

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 2

Hallo iedereen,

Ik ben Jennifer, 22 jaar oud, ik ben afgestudeerd als master in de meertalige communicatie (Frans-Spaans-Nederlands) en ik ga volgend jaar nog de master in het vertalen doen. Sinds ik op 10-jarige leeftijd naar Zwitserland ging, ben ik verslaafd aan bergen. Ik ben al veel keer op reis geweest naar Zwitserland: Grächen, Blatten, Churwalden, Les Marécottes, Val d’Anniviers, Bern, Basel, Luzern, Schwyz…  Op onze vakanties hebben we vooral veel gewandeld maar ook andere uitstapjes gedaan. Verder heb ik één keer een huttentocht gedaan met de CM in Val d’Anniviers en heb ik 2 jaar geleden met een vriend de Tour des Dents du Midi gedaan. Dit jaar zou ik graag naar Slovenië (Julische Alpen), Slowakijke (Hoge Tatra) of Italië (Dolomieten) gaan, dus als iemand tips heeft voor accommodatie/huttentochten/(meerdaagse)wandelingen en/of uitstapjes dan hoor ik het graag! Mijn budget is 25à30 euro per dag voor de accommodatie (zonder eten) en 500 euro in totaal (met vervoer inbegrepen) voor een goede week. Over een jaar zou ik graag naar Chili gaan, naar Torres del Paine!

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Heel erg welkom, Jennifer. Post je vraag rond de reis in een aparte topic. Dan valt het wat meer op.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.