HOME FORUM Stel jezelf voor Ik ben Lucas en ik zoek uitdagingen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 1

Hoi, ik ben Lucas 22j uit west-Vlaanderen. Op zich nog jong maar ik hou van uitdagingen. Mijn interesse in hiking kwam er door een vriend van mij die op trektocht gaat naar het oosten voor 3-4 maanden. Op die manier leert hij andere culturen en delen kennen van de wereld.

Dit inspireerde mij om iets gelijkaardigs te doen. In november 2018 vertrek ik op mijn eerste kleine trektocht in Portugal (georganiseerd door een touroperator) helemaal alleen. Ik hou er van om door de natuur te trekken, nieuwe dingen te leren kennen, grenzen verleggen, uitdagingen opzoeken, eens iets out of the box doen,… .
    Het is ook een nieuwe uitdaging voor mij om volledig mijn plan te trekken en te zorgen ik de eind deadline (mijn vlucht naar huis) haal. Ik ben nog jong en fysisch en mentaal een doorzetter.

Ik hoop om mijn vakantie ieder jaar naar een hoger niveau te tillen. Dit jaar een georganiseerde trektocht alleen van slaapplaats naar slaapplaats, volgend jaar hopelijk een trektocht in het noorden van EU (noorwegen, zweden,…). Nu ik ben ook realistisch genoeg om te weten dat sommige dingen moeten groeien, ik hoop dat ik hier kan groeien, creativiteit opdoen en hulp vinden in het plannen van mijn trips.

PS. Helaas is mijn vriendenkring niet zo aangelegd als ik, als er mensen iemand zoeken om op  trektocht te gaan, feel free to send me 😀

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Lucas,

Héél erg welkom op het forum en bij Hiking Advisor. Ik ben benieuwd hoe je eerste ervaring zal bevallen. Een korter weekendtripje in de Ardennen is zeker aan te raden om al wat ervaring op te doen.

Op onze activiteiten zal je zeker gelijkgezinden ontmoeten en wie weet daar volk vinden om je te vergezellen.

Groetjes,

Debbie

KangaRookie
    Deelnemer
    Aantal berichten: 2

Als je een uitdaging zoekt, kan ik u aanraden om u aan te sluiten bij een klim/wandelclub. Ik zit bij de Bergstijgers. Zij organiseren elk jaar verschillende cursussen die u, als hiker, kunt interesseren: zoals kaart & kompas, bergtrekker,…

En zo heb je ook de kans om nieuwe vrienden te maken die iets avontuurlijker zijn dan uw huidige vriendenkring.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.