HOME FORUM Stel jezelf voor Ik ben Lode en op zoek naar…

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 6

Hej iedereen ! Mijn naam is Lode, 28 jaar, wonende te Antwerpen, en op zoek naar enkele mensen die graag met de rugzak en tent erop uit trekken ! Ik hou van zowel zeer intensieve meerdaagse trekkings in het buitenland, alsook in het weekend of  spontaan doorweeks nachtje in ons Belgie land de tent ergens relax op te zetten in een of ander bos, en gwn genieten van de rust en omgeving.

Benieuwd of er hier nog mensen als mezelf zijn !

lode

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1024

Lode,

je bent welkom hier.

Daar zullen heel wat mensen zijn met een gelijkaardige passie als jij maar ik heb over het algemeen het gevoel dat reacties op het forum om samen iets te organiseren toch vrij mager zijn. Waar die schroom vandaan komt kan ik niet goed inschatten. Het helpt een klein beetje als je een concreet voorstel uitwerkt en dat post. Krijg je reactie, des te beter. In het andere geval ga je gewoon alleen.

Als je het wat op langere termijn bekijkt dan zou ik voorstellen om je in te schrijven op een van de tochten die we hier organiseren of naar ontmoetingsweekends komt die worden georganiseerd. Zo krijg je iets gemakkelijker voet in huis om gelijkaardige zielen te ontmoeten en krijg je ook een gezicht.  Zie ook op https://forum.hikingadvisor.be/andere-trekkersgroepen/ voor gelijkaardige groepen.

Uitwisseling van mail adressen kan altijd via hikingadvisor gebeuren als mensen weinig prijs willen geven in publieke forums en beide partijen hun toestemming geven.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.