HOME FORUM Stel jezelf voor Ik ben Alick

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 8

Hey hey,

Ik ben Alick, 42jaar, wonend in het Antwerpse. Ik ben sinds geruime tijd gebeten door alles wat met bergen te maken heeft … hiking, (amateur)alpinisme, via ferrata, … de natuur, de stilte, de elementen, het fysieke “afzien” daar doe ik het voor.

Sinds enkele jaren trekken wij er 2 keer per jaar op uit naar de bergen met 4 vrienden; zo trokken we al naar de Pyreneën, Dolomieten, Tatra, Triglav, Mercantour, Parco Alpi Maritimi, Schwarzwald, Vogezen, …

In de zomer doe ik sinds 2 jaren meerdaagse solo tochten; ook hier stonden de Mercantour, en Parco Alpi Maritimi al op het programma … dit jaar was dit niet mogelijk wegens herstel van enkelbreuk, fietsen is gezond zeggen ze dan 😉

Daarnaast kruip ik zo vaak als mogelijk op mijn racefiets om wat kilometers te vreten … kopje leegmaken.

Ook ik kom hier regelmatig snuisteren en kende de sites/blogs van Debbie en Ivo al even … had ik maar de zelfde kunde als Ivo, ik zou elke moment vrije tijd zitten “knutselen” 😉

Gtz, Alick

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Heel erg welkom op het forum en hopelijk zien we elkaar eens in levende lijve!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.