HOME FORUM Materiaal en techniek Iemand ervaring met The north face Assault 3 tent?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 2

Beste,

Heeft er iemand ervaring met The north face Assault 3 tent.

Ik heb deze gekregen en zou hem willen gebruiken om op trektocht te gaan in de Pyreneeën.
    Maar ik heb al veel reviews zitten opzoeken en het gaat een beetje beide kanten uit.

Sommige mensen zijn er heel tevreden van, maar toch wel een groot stuk klaagt dat de tent totaal niet waterdicht is. En nu heb ik natuurlijk geen zin om na 1 nachtje regen terug naar huis te moeten keren omdat alles kletsnat is.

Ik hoop dat ze het vooral over condens hebben, maar ik twijfel toch meer en meer.

Kan iemand me hierbij helpen?

Mvg,
    Christopher

FrankB
    Deelnemer
    Aantal berichten: 231

ik ben ook opzoek naar een goede betaalbare 3 persoons lichtgewichttent met luifel(tje) om onder te koken, deze tent heb ik geen ervaring mee…

Woubeir
    Deelnemer
    Aantal berichten: 773

Welke activiteiten doen met die in die reviews ? Want het is vooral een klimmerstent.

In theorie is die inderdaad waterdicht. Hoe oud is die trouwens ? Echt nieuw of heeft die eerst ergens bij iemand gestockeerd gelegen ?

erph
    Deelnemer
    Aantal berichten: 55

Eens opzetten in de tuin als het regent? En ook binnenkort tijdens een voorjaarsstorm? Het zijn wel de Pyreneeën niet, maar je krijgt toch al een indruk.

Tronco
    Deelnemer
    Aantal berichten: 2

Ja, de tent is nogmaar 1 jaar oud denk ik. Dus dat zou toch nog in orde moeten zijn.

Dat was inderdaad mijn plan om ze eens in de regen of onder de tuinslag buiten op te zetten.

Stel dat ze inregent, kan ik die dan behandelen zodat ze dat nietmeer doet? Zoja, met wat?

Mvg,

Christopher

Woubeir
    Deelnemer
    Aantal berichten: 773

Ja, de tent is nog maar 1 jaar oud denk ik. Dus dat zou toch nog in orde moeten zijn.

OK. Maar de vraag is dan hoe ze in die periode gestockeerd is: altijd droog of toch eens nat; altijd in het donker ?

Stel dat ze inregent, kan ik die dan behandelen zodat ze dat niet meer doet? Zoja, met wat?

Sommige middelen beweren van wel, maar dit klopt niet.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.