HOME FORUM Stel jezelf voor Hollandse wandelaar

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 3

Beste medewandelaars,

Mijn naam is Arjan Schuiling uit het Nederlandse Den Haag. Ik ben precies een halve eeuw oud en verbonden aan de Stichting Sultan’s Trail (www.sultanstrail.nl) die zich inspant om tussen Wenen en istanbul een lange-afstands-wandelroute te ontwikkelen. De route van 2300 kilometer loopt door 8 verschillende landen en ik ben verantwoordelijk voor het Bulgaarse, meest bergachtige deel van de route.

Elk jaar trek ik er met groepjes wandelaars (tussen de 6 en 10 deelnemers) op uit om weer delen van de route te wandelen en te markeren, dit jaar zal dat zijn van 13 t/m 27 juni en van 5 t/m 19 september. We slapen in pensions, berghutten en bij mensen thuis en je bagage wordt steeds naar het volgende overnachtingsadres vervoerd. We proberen zoveel mogelijk op bestaande wandelpaden te blijven dus we werken niet met allerlei klimuitrusting. Heb je zin om mee te werken aan de totstandkoming van 1 van de langste wandelroutes ter wereld mail dan naar arjans@cerberus.nl

Eenieder veel wandelplezier toegewenst

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Arjan, welkom op Hiking Advisor en uiteraard nog veel succes met de Sultan’s trail.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.