HOME FORUM Wandelgebieden Hoge Tatra

Tags: 

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 10

Hallo beste wandelvrienden,

Deze zomer gaan we met een groep van 7 naar de hoge tatra. Het plan is te vliegen op Krakau en van daar uit een busje te nemen naar het vertrekpunt.

We hebben echter moeite met het vinden van goede informatie over routes. We vinden bijna uitsluitend dagtochten. Is er iemand die zelf al een mooie trekking gemaakt heeft in de hoge tatra?

We zijn op zoek naar een 5 daagse tocht of eventueel een 4 daagse tocht met een rustdag in, waar de gewilligen een daguitstap kunnen doen naar een top bv.

Het mag zowel in een loep zijn als niet, aangezien we toch niet afhankelijk zijn van onze eigen wagen waar we terug moeten geraken.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Gijs

Glenn A.
    Deelnemer
    Aantal berichten: 52

Na kort even googlen:

Klik om toegang te krijgen tot Tatra.pdf

Daarnaast staat in het boek ’trekking atlas van de wereld’ ook een erg mooie trektocht doorheen de Tatra. Dit boek kan je gemakkelijk even ontlenen uit de bib.

Chris
    Deelnemer
    Aantal berichten: 4

Beste Gijs,

Ik heb er in november 2006 een 5-daagse trekking gedaan (in het Pools gedeelte).

Het is een echt wandelparadijs. Een erg goede wandeltopo hiervoor is deze: The High Tatras – Solvakia and Poland  Aan de hand hiervan kan je echt een goede voorbereiding maken “à la carte” van wat je wil.

Destijds heb ik een technische fiche gemaakt; ik zal deze aan de moderator mailen, zodat er een link naartoe kan gemaakt worden via https://forum.hikingadvisor.be/oost-europa/

Een goede keuze! Veel plezier gewenst.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.