HOME FORUM Tussen pot en pint hiking West Highland Way

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 3

Hallo

Ik ben Josephine uit Passendale en had graag gedurende de zomermaanden de West Highland Way gedaan. Hierbij zoek ik nog een reisgenoot. Zelf ben ik onervaren en had daarom graag iemand/meerdere gehad die met me meeging. Graag iemand rond de zelfde leeftijd. (Ik kom 19).
    Aarzel niet om me te contacteren.

groetjes
    Josephine

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Josephine, ik hoop dat je enkele tochtgenoten vindt. Ik heb het alvast op onze facebookgroep onder de aandacht gebracht.

Als je intussen wat ervaring wilt opdoen, dan raad ik aan om je in te schrijven voor het beginnersweekend in maart. Info volgt binnenkort via onze nieuwsbrief.

bjodes
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 56

Hey Josephine, goede nieuws is dat het een ideale beginnerstocht is waar heel veel info over te vinden is met heel veel opties hoe je die wil doen (zelf dragen of laten overbrengen, tent of BB, …).

Ik kan alvast deze link meegeven die mij heel veel info verschafte toen ik die vele jaren geleden ook al beginner gedaan heb.

http://www.west-highland-way.co.uk/home.asp

Veel succes met je zoektocht zou ik zeggen en ik zou dit ook posten op diverse FB groepen die actief zijn rond hiking.

Groeten

Bjorn

Daria
    Deelnemer
    Aantal berichten: 3

Hey

Ik heb misschien wel interesse. Moet wel nog even mijn verlof bekijken want ik ga ook al naar Thailand en stappen in Frans-Vlaanderen… Ben wel 26 jaar dus nét geen 18 meer. Heb vorig jaar mijn eerste wandelreis gedaan (op groepsreis naar Schotland) en daar hebben we de laatste 20 km van de West Highland Way gedaan maar ben wel benieuwd naar de andere. 🙂

Ben ook wel geïnteresseerd in het beginnersweekend van HA. Misschien daar eens samen heen gaan en zien of het klikt als wandelmaatjes?

Groetjes
    Daria

caersbart
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 108

Heb het verleden jaar in mei met mijn zus gedaan. Vond het wel pittig maar doenbaar (met rugzak en véél regen). Desalnietemin heb ik onderweg veel mensen zien afhaken. In ieder geval een héél mooie tocht. Als je graag tips of info hebt mag je me altijd contacteren.

elisedhont94
    Deelnemer
    Aantal berichten: 1

Hey Josephine,

Ik ben Elise en 21 jaar. Ik heb al een paar trekkingvakanties gedaan in Canada en Corsica. Maar een de West highland Way spreekt mij ook zeker aan 😀

Groetjes Elise

Emily
    Deelnemer
    Aantal berichten: 5

Hallo,

je had gereageerd op het topic van ons (de meisjes van 17&18) ! Wij zijn zeker wel geinteresseerd om mee te gaan! Als je nog niemand gevonden moest hebben, mag je altijd iets laten weten!

groetjes

Emily en Lore 😀

Karel
    Deelnemer
    Aantal berichten: 1

Hallo,

Ik ben Karel en ben 20 jaar.

Als de data passen met een stage heb ik wel interesse om mee te stappen op de West Highland Way.

Mvg Karel

caersbart
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 108

Mocht je wat leevoer willen… Ik heb verleden jaar mijn zus meegenomen voor haar eerste lange afstandstocht. Ze heeft er een verslagje over geschreven en ik heb er wat foto’s en een filmpje (mindere kwaliteit omdat mijn camera het plots begaf en ik me moest behelpen met het aldi-fototoestel 🙂 )bij gedaan.

WHW

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.