HOME FORUM Tussen pot en pint Help een student uit de nood!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 1

Oproep aan alle backpackers, rugzaktoeristen!

Help een student uit de nood!

Misschien kan je onze zoektocht helpen vervolledigen want we zijn op zoek naar rugzaktoeristen die onze enquête willen vervolledigen.
    Om onze dochter (De Baere Steffi) haar bachelorproef te laten slagen hebben we de hulp nodig van alle vrienden, bekenden, rugzaktoeristen en vrijwilligers.
    Ik ben studente aan de Arteveldehogeschool in Gent en voor mijn bachelorproef rond backpackers/rugzaktoeristen en sociale media heb ik jullie mening nodig, en maar vijf minuutjes van jullie tijd.
    Zijn jullie de afgelopen, weken, maanden, jaren onderweg geweest met de rugzak dan hebben we u dringend nodig om deze enquête te vervolledigen.
    Zelf niet als rugzaktoerist onderweg geweest maar heb je familie, kennissen of vrienden die zo hebben gereisd, graag doorsturen a.u.b.
    Dus invullen is de boodschap, mijn dank is groot! ps.: forwarden/delen mag en wordt zelfs aangemoedigd 😉

Vriendelijke dank voor het invullen of delen.

Met vriendelijke groeten

Steffi De Baere

E-mail: E.debaere@skynet.be
    http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=163475

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1024

Gisteren ingevuld al bracht het mij wat in verwarring omdat bij de opsomming van voorbeelden van sociale media er geen een is die ik gebruik en het volgens mij pas interessant gaat worden voorbij de drie puntjes.
    Laat je ook nog even weten wanneer de einddatum van insturen is zodat hier afgesloten kan worden.
    Ook erg benieuwd naar de conclusies.

Peter
    Deelnemer
    Aantal berichten: 31

een enquête als deze kan ook wel even een definitie van “sociale media” gebruiken. Worden blogs onder sociale media gerekend? Ik zou zeggen van niet 🙂

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1024

Net zozeer als “een Belgische rugzaktoerist” ook niet onder een noemer te vangen is.
    Heel veel variabelen die erg gaan bepalen op welke wijze “sociale media” meegenomen worden in de voorbereiding.
    Heb de blogs er wel onder gerekend om toch mee te kunnen doen.
    Ik heb het artikel van Debby er eens bijgehaald waar het ging over het voorbereiden van een tocht in centraal en oost Europa om dat eens tegen het licht van de enquête te houden. Internet is een biblioteek met veel kamers.

massimo
    Deelnemer
    Aantal berichten: 183

Hi,

Ik zie staan “Belgische rugzaktoerist”. Als Nederlander vul ik hem met plezier voor je in, of gaat dat buiten de scope van je onderzoek?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.