HOME FORUM Stel jezelf voor Hei Hei, jeg heter Sofie.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 7

Hallo allen,

Ik heb het genoegen gehad met Debbie en volgelingen op Lentebivak te kunnen kennismaken: geweldig initiatief, meer van dat graag! Voorts heb ik hier al vele nuttige tips gelezen en hoop ik de experten onder u niet te schofferen met een resem ongetwijfeld naïeve vragen.

Hoe beperkt mijn hiking ervaring tot op heden ook is, mijn enthousiasme is alvast grenzeloos. De laatste twee jaar ben ik vooral met de fiets gaan exploreren. Mijn kompas wijst richting het noorden. Sinds de eerste tocht door Scandinavië (de ganse zomer 2012) boomerang ik terug van zodra ik kan. Ik ben Noors gaan leren en heb op 30-jarige leeftijd een jobswitch gedaan om de passie ook beroepsmatig te kunnen verderzetten. Nu trek ik al eens graag de wandelschoenen aan. Ben net terug van een trektocht op de Lofoten en over twee weken zit ik in Jotunheimen.

Met de fiets reisde ik het liefst solo. Tijdens wandel- en trektochten geniet ik graag gezelschap. Ik geef graag mee dat ik altijd te vinden ben voor impulsieve dag/weekendinitiatieven richting Zuid-België.

Tot slot lees ik graag mee op dit forum (ik ga me zelfs wagen enkele vragen te stellen) en bedank ik de initiatiefnemers voor dit lovenswaardig vrijwillig engagement.

Blijven gaan,

Sofie Vanmaele

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Sofie, welkom op het forum. Ik ben wel geïnteresseerd in meer detail over die jobswitch, blijkbaar niet opgevangen bij de bivaktocht. Je aanstekelijke lach daarentegen… 😉

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.