HOME FORUM Wandelgebieden Heeft iemand GPS coordinaten van schuilhutten in de Eifel?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 183

Beste allen,

Heeft iemand toevallig GPS coordinaten van schuilhutten in de Eifel?

Idee is etappe 2 en 3 van de zogenaamde ‘Wildnis Trial’ te lopen.

Bij voorbaat dank!

Groet,

Massimo

rudi
    Deelnemer
    Aantal berichten: 52

hallo, ik heb hier de originele kaart 1/25000, wil ze wel in bruikleen geven, staat alles op wat je moet weten – rudi

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1023

Als je de route opslaat in gps staan de hutten dan niet vermeld?
    http://www.eifelsteig-monschauerland.de/eifelsteig/wanderhuetten.html
    Geen programma op computer om dit te controleren.
    Op de kaartjes in volgend boek staan de schuilhutten voor jullie traject alvast ingetekend
    http://books.google.be/books?id=fBLhQYfwbEYC
    Een hapklaar overzicht van “alle” hutten ook naast het pad heb ik na wat gegoogle niet gevonden

massimo
    Deelnemer
    Aantal berichten: 183

Hi Rudy,

Bedankt voor je aanbod, maar ben inmiddels al geweest. ­čÖé

Hi Ivo,

De GPS bestanden die op de website van de Eifel verein staan (daar staat de route in kwestie, heb ik niet gezien op eifelsteig) bevatten niet de schuilhutten, enkel de route zelf. Ik had meerdere GPS bestanden gevonden op internet voor deze route, helaas allemaal zonder hutten.

De andere links bevatten nuttige info, maar ik heb er niet meer mee verder gezocht, aangezien ik al weer geweest ben. Maar toch bedankt!

Voor andere (toekomstig) geïnteresseerden, we hebben een aantal hutten langs de paden zien liggen.

En voor een Eifelbezoek in het algemeen, er liggen kaartjes vd boswachter bij de Biker Ranch vlakbij Simmerath. (overigens toffe ‘hut’ voor een goedkope maar lekkere bak koffie of bord eten) als iemand de gegevens wil dan laat maar weten.

Massimo

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.