HOME FORUM Stel jezelf voor Hans

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 6

Ik ben woonachtig te  Nieuwpoort. Reeds verschillende jaren ga ik samen met mijn vrouw in de highlands in Schotland om er dagtochten en meerdaagse tochten te maken en er te genieten van het één zijn met de natuur En het prachtige landschap. meestal gaan wij in mei en november. November voor de mooie herfstkleuren (de dagen zijn dan wel zeer kort). In 2013 hebben we voor de eerste maal de packraft meegenomen om de vele rivieren mee af te kunnen varen.

Vorige zomer zijn we richting de Pyreneeën gegaan o.a Gavarnie, Torla, Brèche de Roland…

jullie geven ons veel inspiratie en kennis waarvoor dank!

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Van harte welkom op het forum.

Als je zin en tijd hebt, mag je gerust een reisfiche invullen voor één of meer van jullie meerdaagse tochten in Schotland, het zal velen (mezelf inclus) interesseren: https://forum.hikingadvisor.be/deel_je_reiservaring/.  😉

Welke rivieren hebben jullie dan al bevaren?

hans
    Deelnemer
    Aantal berichten: 6

Hoi Debbie,

in november hebben wij loch Affric, een stuk van river Garry, river Spey en de midden Findhorn afgevaren. Allen klasse 1-2 soms was dit 3.

een korte impressie ervan staat op http://vimeo.com/83169143

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Tof filmpje dat de goesting in Schotland doet aanwakkeren. 😉

De herfst is er inderdaad prachtig!

Mathieu Serruys
    Deelnemer
    Aantal berichten: 37

Dag Hans,

ik vermoed dat je mij, samen met een vriendin, als lifters een 100tal kilometer mee hebt genomen vorige zomer in de pyreneeen 🙂

We zijn uiteindelijk goed thuis geraakt!

groeten!

Mathieu

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.