HOME FORUM Materiaal en techniek haglofs sec 75 rugzak

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 30

hallo zoals de titel al prijs geeft heb ik een probleempje met m’n rugzak het betreft een 9 jaar oude rugzak maar voor mij nog altijd een juweeltje om te hiken ! m’n probleem luid als volgt :

het harnas of schouderbanden kun je normaliter verstellen zodoende de zak hoger of lager komt op het harnas dmv verschuiving , nu weet ik niet meer hoe je deze moet ontgrendelen ? is er hier iemand die me hierbij kan helpen aub

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1016

Een moment aan het zoeken geweest maar ik vind weinig info.
    Komt de afstelling overeen met volgende prent?
    http://www.outdoorsmagic.com/news/images/hagpack06.jpg

boelo
    Deelnemer
    Aantal berichten: 139

Bij oudere types rugzakken, bv.v. de Lowe Patagonia, moet je eerst een flap of klep losmaken die meestal met klittenband/velcro gesloten is. Je kan dan een verstel-mechanisme bereiken dat werkt door haken of gespen op variabele hoogten vast te zetten. Iets dergelijks is te zien op de verwijzing van ivovm.

docsje
    Deelnemer

@ivovm neen het is niet hetgeen u aangeeft maar een systeem dat op een soort van schuifrails staat ?!@boelo inderdaad het systeem bevind zich achter een flap die dmv velcro vast zit

nu als iemand me kan vertellen hoe ik hier een foto post wil ik alles met plezier verduidelijken dmv deze

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1016

Je kan alleen maar een foto plaatsen als je die ergens op het net hebt geplaatst. Zelf ben ik geen Facebook man anders zou je de hikingadvisor groep kunnen raadplegen.Iedereen schijnt tegenwoordig facebook te hebben
    Als het over rails gaat. Soms zie je systemen met centraal een soort lip die je kan openklappen om die daarna een draai te geven. Dan zou je kunnen schuiven.

docsje
    Deelnemer

inderdaad ivovm het zoiets als hetgeen u beschrijft alleen krijg ik maar geen beweging in die lip noch openklappen nog draaien (is centraal gelegen)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.