HOME FORUM Tussen pot en pint HA-club: Pyreneeën trekking 28/7-7/8/16 ( Ordesa-Anisclo )

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 7

8 daagse trektocht met tent in het gebied Ordessa-Anisclo gebied. De tocht is niet voor beginners. De leeftijd is sterk gevarieerd, van in de 20 tot de 60, het is niet de bedoeling om dagelijks topprestaties te leveren.
    Vertrek: donderdag 28/07/16 met nachttrein, terug zondag 07/08/16 met nachttrein, aan de data kan in samenspraak gesleuteld worden.
    Om een idee te hebben, de basis van deze tocht kan je vergelijken met mijn eerdere trektocht 2 jaar terug. Autonome trekking, indien mogelijk eten in refuges.

https://willysbelevenissen.wordpress.com/2015/07/13/pyreneen-ordesa-070914-150914/

Voor verder info mail naar:  Van Itterbeeck Willy :  muizenhoek@skynet.be

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1016

Willy,

je weet dat je zelf correcties aan kan brengen wanneer je iets hebt gepost? Inmiddels is een en ander aangepast. Had ik vrij dan was ik zeker meegegaan met jouw. Iedere dag spektakel. Ik vind dat je een heel mooi dossier hebt samengesteld.

We moeten jouw verslag alleen nog opnemen in het landenoverzicht want volgens mij sta je er niet tussen en dat is zonde. Mensen zouden denken dat dit jouw eerste post is maar je hebt al eerder een profiel aangemaakt met bijhorende berichten.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.