HOME FORUM Wandelgebieden HA-club: bivaktocht in het Lake District (Bob Graham Round) – 10-17 oktober 2015

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 4

Concept: Meerdaagse bivaktocht in het hart van het Lake District (meer info : HA-Club Bob Graham Round).

Periode: 10-17 oktober 2015 (5 à 6 stapdagen)

Zwaarte: Voor ervaren hikers, de tocht is een challenge bij trailrunners. Een goeie fysieke conditie is een must.

Kosten: Vervoer en overnachting in de jeugdherberg wordt berekend naargelang het aantal deelnemers.

Maximaal aantal deelnemers: 4 personen, mezelf incluis. Mogelijks kunnen we nog uitbreiden indien er nog vrijwilligers zijn om eventueel ook te rijden.

Inschrijven kan via volgend formulier.

David
    Bijdrager
    Aantal berichten: 8

Momenteel kan men zich enkel nog inschrijven voor de reservelijst.

We zijn momenteel met 4, alle deelnemers krijgen vandaag nog een e-mail.

Tot binnenkort.

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1003

David,

Het is wachten op een verslag maar ik heb me zitten te vergapen aan jouw fotoreeks
    http://www.davidcappelle.com/album-bob-graham-round-lake-district-hiking/
    Ik ben hier bezig om de Engelandpagina wat meer body te geven en dan komen de herinneringen naar boven aan een van mijn eerste buitenlandse uitstappen.
    Samen met de herinneringen, de filmpjes die ik zit te bekijken, wordt de goesting alleen maar groter om volgend jaar eens terug te keren op mijn voetstappen.

David
    Bijdrager

Ivo,

Tof om horen dat de foto’s van de tocht u inspireren om misschien terug richting de Lakes te trekken. Ikzelf heb er ook mijn hart verloren.

Het dramatische landschap spreekt me elke keer ferm aan. Al zal het nu wellicht eventjes duren alvorens ik terug ginds op trektocht ga. 2 bezoekjes in anderhalf jaar is wel voldoende. Maar zeg nooit nooit.

Het verslagje zal ik morgen trouwens in de loop van de voormiddag af hebben.

Groeten David

David
    Bijdrager

Ivo,

Zoals gisteren beloofd… bij deze het verslag van onze Trip in het Lake district.

HA-Club : Trektocht langs de Bob Graham Round

Yanick had eveneens reeds een verslagje van de tocht gepost.

Bob Graham Round – Lake District (Engeland – Oktober 2015)

Groeten David.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.