HOME FORUM Tussen pot en pint HA-club: 25-26-27 januari

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1010

Ik kan niet mee met het winterbivakweekend van 23-24 januari.
    Maandag, dinsdag en woensdag ben ik wel vrij en heb besloten die dagen te gebruiken voor een eerste tochtje.
    Mocht er iemand op die dagen ook thuis zitten ‘rond te hangen’ en je wil een eindje gaan lopen dan laat je maar iets weten. Twee dagen stappen is ook al goed voor mij als ik daarmee tegemoet kan komen.
    Richting ligt nog niet vast. Dat kan gaan van een tochtje op de Hoge Kempen, de noorder kempen of richting Ardennen en met drie dagen heb ik best zin om nog eens de Eisleck trail te lopen of …..

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1010

Bon,

ik heb geen reacties gekregen en ben er dus alleen op uit getrokken.

Het zijn de Noorderkempen geworden. Van zondag middag tot dinsdag middag.

Een korte tocht en reeds een kort  verhaal geschreven.

Als ik in de nabije toekomst nog ergens een vrije periode vind die ik kan spenderen aan een tochtje hou ik jullie op de hoogte. Vrijdag na het werk, de rugzak ophalen voor een kort bij huis bestemming. Twee nachten kamperen. Zondagmiddag terug thuis ‘om nog iets aan uw zondag te hebben’. Buiten enige conditie, geen andere vereisten.

Een “micro adventure” noemen ze dat tegenwoordig.

Arend
    Bijdrager
    Aantal berichten: 91

Mooi verslag Ivo! Ik denk dat werkdagen voor veel mensen toch lastig zijn. Goed dat dat je er niet van heeft weerhouden om op ‘micro adventure’ te gaan. 🙂

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.