HOME FORUM Stel jezelf voor Griet

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Moderator
    Aantal berichten: 48

Hoi iedereen,

Na een dik jaar stiekem meelezen op deze webstek bij deze mijn officiële voorstelling.

Om met de deur in huis te vallen: als volwassene heb ik nog niet veel wandelkilometers in de benen. Als kind wel, maar door chiro, schoolwerk etc. werden meerdaagse trektochten steeds uitgesteld. De voorbije zomer heb ik er dan eindelijk tijd voor gemaakt: een stukje Kungsleden. Dat smaakte naar meer dus ben ik in september uitgeregend in de Vogezen. Beiden waren boeiend, maar misten tochtgewijs wat uitdaging.

Als beginner zal ik dus allicht vooral vragende partij zijn in deze uithoek van het www. Behalve wandelend ga ik o.a. ook lopend door het leven en ben ik ’s zomers bij valavond vaak op de skates onderweg. Verder vermoed ik dat ik met mijn bijna 27 lentes een laatbloeier ben, maar bergen lopen gelukkig niet weg. Gletsjers daarentegen, hmmm …

In ieder geval, als het op materiaal aankomt zit ik eerder in het kamp van de MYOG-ende mensheid: ik loop in zelfbouw T-shirts, mijn eerste oefentarp-vol-fouten was een goeie leerschool, een bivy is bijna af en de plannen voor een regenjas liggen op de tekentafel. Dat ik product ontwerper ben van opleiding is daarbij mooi meegenomen, al had ik tot voor kort nog nooit een stuk silnylon door de naaimachine gehaald en is Ivo’s blog een fantastisch naslagwerk voor zelfbouw. Waarvoor bij deze een dikke digitale merci.

Verder eet ik vlees noch vis, word ik helemaal verliefd op de wereld als hij onder een dik pak sneeuw ligt en vraag ik me af of ik eerst zou leren packraften of toch maar paragliden.

Tot slot hoop ik om via dit medium ook af en toe eensgezinde kleine of grote avonturiers tegen het lijf te lopen. Want hoewel ik mijn huidige vrienden ontzettend graag zie: ze zijn niet altijd even avontuurminded als ik. Solo wandelen is zeker aangenaam, maar wat gelijkgezind menselijk gezelschap lijkt me ook af en toe top.

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Van harte welkom op het forum, Griet!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.