HOME FORUM Materiaal en techniek Gps Garmin

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 36

Ik heb probleem met mijn Garmin gpsmap 60CSx.

Mijn scherm valt soms uit zonder dat ik daar iets kan aan doen. Het fenomeen doet zich precies enkel voor als het echt koud is.

Ik had het voor in de winter in spanje in de vogezen. Ook eind augustus in de Jura boven op de Grand Colombier met mist en gure wind kon ik mijn scherm niet meer aflezen. Bij bediening van de toetsen bv. pagina’s wisselen hoor je wel een biepje maar je ziet niets gebeuren. Bij het nemen van een tracklog zijn er geen hiaten in de gegevens dus het toestel werk maar er is geen scherm is dan mijn besluit. Veranderen naar nieuwe batterijen brengt geen beterschap. Afzetten en terug opzetten geeft soms even terug beeld maar kort daarop valt het weer uit. Ik heb ook al voor gehad dat er wel nog wat zichtbaar was op het scherm maar slechts heel vaag.

Iemand hier ervaring mee. Is vervelend want anders werkt hij wel zoals het hoort.

Dzjow
    Moderator
    Aantal berichten: 380

Welk soort batterijen gebruik je in je toestel? Lithium batterijen is het enige betrouwbare in de winter.

Peter
    Deelnemer
    Aantal berichten: 41

Vroeger ook een 60 gehad maar dat probleem dat je beschrijft nooit voorgehad.

Anders moet je eens contact opnemen met Garmin, misschien weten ze daar meer.  Het kan wel zijn dat je een tijdje moet wachten op een reactie maar je krijgt er wel één.

http://www.garmin.be/support/index_NL.php

P

JanE
    Deelnemer
    Aantal berichten: 36

Bedankt.

Ik ga de twee eens doen he. Tot hiertoe heb ik enkel Alkaline batterijen gebruikt.

JE

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.