HOME FORUM Stel jezelf voor Glenn

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 52

Hallo allemaal!

Ik ben Glenn Aelbrecht, sommigen zullen misschien meteen de link maken met Kevin die zich hier onlangs heeft aangemeld en inderdaad ik ben de jongste broer. Ik ben 20 jaar en momenteel student laatste jaar voedingsmiddelentechnologie aan Hogent.

Onlangs heb ik, zoals kevin hoogst waarschijnlijk gezegd heeft, mijn eerste “trekkingstocht” gemaakt in de Bergen (namelijk in les contamines montjoie). Daar heb ik voor het eerst een 2 daagse en 3 daagse gedaan met tent samen met mijn broer en 2 andere vrienden. Dit was zeer geslaagd!

Nu ben ik van plan om dit vaker te doen, vandaar dat ik het nuttig vond om me te registeren op dit forum aangezien ik merk dat ik hier nog veel zal kunnen bijleren!

Daarnaast lijkt het me ook zeer leuk om later eventueel samen met andere forum leden te hiken en zo extra ervaring op te doen maar minstens even belangrijk om nieuwe mensen te ontmoeten.

Aangezien ik nu aan het kijken ben om in eind januari een trekking te maken in de vogezen/zwarte woud en ik momenteel maar zeer basic (lees goedkoop) materiaal heb zal ik hier zeker wel nog enkele vragen stellen hieromtrent!

Wil je meer weten over mij of vragen stel je ze maar gerust!

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1048

Heel erg welkom, Glenn. Vraag er maar op los. We antwoorden graag. 🙂

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.