HOME FORUM Stel jezelf voor Gilles

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 11

Hallo

Even mijzelf voorstellen. Ik ben Gilles, 28 jaar en afkomstig uit Limburg maar ik woon momenteel in Antwerpen. Sinds kinds af aan ben ik een “kampeerder” en ben sinds een paar jaar de trotse eigenaar van een kleine Eriba Pan caravan.

Onlangs tijdens een boswandeling had ik het met mijn vriendin over een (korte) trektocht maken tijdens bv een verlengd weekend en zij zag dat wel zitten. Daarom hebben we besloten om als afwisseling naast de camping ook eens een 2 daagse tocht te proberen binnen België met wat basismateriaal. We zouden dan op een bivakplaats “logeren” in een tent.

We zitten nog met wat vragen, voornamelijk qua rugzak & wandeltochten, die zal ik binnenkort dus afvuren 🙂

Ik kijk alleszins uit naar de vele tips & ervaringen op dit forum!

Groeten
    Gilles

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Heel erg welkom, Gilles. Laat de vragen maar komen! 🙂

KennyTheHiker
    Deelnemer
    Aantal berichten: 97

Hey Gilles !

Ben ook van Antwerpen (Deurne) , en ik doe wel geregeld meerdaagse tochten in de geburen 😉 ( BE, D , FR en LUX )

Als je eens hulp nodig hebt, of tips, wat dan ook, of eens mee op hike wil.. just give a ring!
    (Durinck.k@gmail.com)

Gilles
    Deelnemer
    Aantal berichten: 11

Hey Kenny

Welke routes heb je al gedaan? Verblijf je dan op bivakplaatsen?

Groeten
    Gilles

KennyTheHiker
    Deelnemer
    Aantal berichten: 97

Routes..

GR Routes in Namen en Luxemburg

Mullerthal trail is GHD Luxemberg

Eifel in BE en D

Bivak? euhm nee 🙂 das niets voor mij, de natuur is van iedereen dus slaap ik waar het mij het beste uitkomt!
    Bekijk mn fotos maar een op FB, staat normaal ook routes bij.

Maar als je niet ver uit de buurt woont kunnen we wel eens afspreken en kan ik je al verder opweg helpen.
    Ik heb verschillende kaarten liggen en dan kun je een route uitstippelen en stukken van de kaart koppieren eventueel, das ook weer een kost bespaard! Voeg me gerust toe op FB 🙂 Kenny Durinck

Laat maar weten 🙂

Gr,

Kenny

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.