HOME FORUM Stel jezelf voor Gijs

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 10

Hallo allen!

Wat een fantastisch forum heb ik hier weer ontdekt! Heb op 1 dag lezen al heel wat bijgeleerd. Bij deze een introductie van mezelf.

Ik ben Gijs Collet, afkomstig van ruime regio Leuven. Ben (bijna) 22 jaar en studeer dus ook nog. Ik zit momenteel in mijn laatste jaar fotografie aan Sint-Lukas en wil volgend jaar fysica gaan studeren aan de KUL. Via m’n tante in het hiking gebeuren terechtgekomen en ben er zot van. Met mijn 22 jaar nog niet zo veel ervaring, maar toch al een paar prachtige tochten gedaan. Eerste in de Alpen: Tour du Chaillot. Het jaar erna naar het plattere Ierland om de Ring of Kerry te doen. De volgende tocht was Noorwegen, Jotunheimen (eerste maal met tent alsook eerste maal (deels) solo) en vorig jaar de Pyreneeën ingetrokken in de regio van Orlu. Plannen voor deze zomer staan nog niet vast. Volgende winter staat wel al zeker mijn eerste wintertrekking op de lijst: Kungsleden, Zweden. (hier over zullen wel nog wat vragen volgen 😉 ).

Groeten!

Gijs

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1024

Gijs,

normaal is het Debby die gastvrouw speelt en nieuwe leden welkom heet maar momenteel
    is ze op tocht dus doe ik het maar in haar plaats.
    Dat is toch al een hele opsomming van plaatsen voor een 22 jarige die via ..zot is geworden van trektochten.
    Zoiets kon ik indertijd niet voorleggen.
    Bedankt voor de lyrische woorden over ons forum en laat de vragen maar komen
    of vul de leemtes van anderen aan met de eigen ervaring.

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

En bij deze ook van mijnentwege een warme welkom op het forum!

KennyTheHiker
    Deelnemer
    Aantal berichten: 97

Alvast een mooie palmares Gijs!

En welkom op HA!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.