HOME FORUM Materiaal en techniek Gezocht: slaapzak tot -15°C

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 2

Hallo!

De eerste keer dat ik op dit forum kom, en kriebelt om terug op avontuur te gaan bij ’t lezen van deze site!

Ik ben op zoek naar een slaapzak die mij warm kan houden tijdens mijn tiendaagse trekking op the icefield in Patagonia.

Iemand die mij tips kan geven omtrent outlet/ solden/ tweedehands materiaal.

Verdere tips zijn ook welkom!

Groeten
    Olivia

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Ik vermoed dat je -15°C comforttemperatuur bedoeld? Winterslaapzakken zijn inderdaad niet goedkoop. Zelf ben ik enkele jaren terug ook op zoek gaan naar een model dat nog ietwat betaalbaar wass. Kasper heeft het merk Cumulus al in een ander bericht vermeld. Zelf heb ik eens slaapzak van Warmth Unlimited (een Pools merk, helaas weinig zeggende website) en mijn man heeft er één van Birdland (nu Lowlands). Voor een nieuwe slaapzak toch wel rekenen op minstens 400 euro, al gaat Cumulus daar wel nog onder. Ik heb mij altijd gevraagd hoe ze dan doen…

Wat betreft solden/outlet, ik denk dat er een mirakel moet gebeuren alvorens je een nieuw winterslaapzak aan korting vindt. Ook tweedehands worden ze zelden verkocht maar je weet nooit natuurlijk.

WidW
    Deelnemer
    Aantal berichten: 57

Olivia,

Wellicht is huren een optie voor je?
    Bij dergelijk duur materiaal en wanneer je bijv enkel 1 of 2 jaarlijks gebruik maakt van een winterslaapzak misschien een goede en goedkopere optie?
    Voor 50.- euro per week bij:

Gr Charissa

WidW
    Deelnemer
    Aantal berichten: 57

Ik krijg de link er even niet op. In ieder geval is de website:

http://www.slow-motion.be

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Dat ik daar nog niet aan gedacht had, inderdaad een goeie tip!

massimo
    Deelnemer
    Aantal berichten: 183

Olivia,

Ik heb misschien een leuke aanbieding voor je, ben je nog op zoek?

Je kan me mailen op massimomulders@gmail.com

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.