HOME FORUM Stel jezelf voor Frits

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 3

Ik ben 44 jaar oud, getrouwd en heb 3 kinderen. Ik werk in Enschede (NL) als interventiecardioloog. Hiking is mijn grote passie. Dit begon als een vakantieweek met studievrienden in Schotland. Het jaar daarna volgde ik een cursus winterkamperen in Noorwegen (Dovrefjell) met Frank van Zwol en Jolanda Linschooten, en sedertdien ben ik een gepassioneerd buitensporter. Ik ga meestal alleen, en bij voorkeur naar Scandinavie. De afgelopen jaren heb ik trektochten van enkele weken gemaakt in de Schotse hooglanden, de Hardangervidda (NO), het Varanger-schiereiland (NO) en Sarek (SE). Ook heb ik enkele winter-trektochten gemaakt met pulka en tent in de Hardangervidda, Dovre en de Rondane. Sarek heb ik nu 2 maal in september doorkruist en het plan is nu om Sarek opnieuw te bezoeken in september 2012, maar dit keer met packraft. De oevers van Rapadalen zijn dicht begroeid en moeilijk te bewandelen. Wild wordt afgeschrikt door het lawaai vh bushwacken. Het lijkt me geweldig om in een packraft het Rapadalen af te varen. Frits

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Héél erg welkom op dit forum. Interessant die ervaringen. Joery zal je wellicht ook kennen van zijn site? Die reisde al meermaals door Sarek, ook met de packraft: http://www.flickr.com/photos/den_dzjow/sets/72157624688387751/

Frits
    Deelnemer

Dank voor de link. Ik had deze foto-serie nog niet gezien. Prachtige foto’s, voor mij ook veel bruikbare info voor tocht naar Sarek in sept. Frits

steve
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 173

Dag Frits,

Welkom hier. Op dit forum zitten nog een aantal Sarek-adepten. Je zult je hier zeker thuis voelen 😉

En nogmaals bedankt voor alle Sarek-info via mijn blog!

Grts,
    Steve

Dzjow
    Moderator
    Aantal berichten: 380

Hey Frits,