HOME FORUM Tussen pot en pint Frisse uitdaging: sneeuwschoentrekking Franse Alpen (groepsreis 27/02-04/03/17)

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 1

UPDATE van onderstaand bericht: op 16/01 bevestiging gekregen dat de reis doorgaat omdat er genoeg deelnemers zijn! Top!

Ik heb me ingeschreven voor een winteravontuur in de Chartreuse (Franse Alpen): een 6-daagse trekking van gîte naar gîte op sneeuwschoenen (raquettes) van 27/02 t.e.m 04/03/2017. Ik heb er ongelooflijk veel zin in, maar momenteel is het vertrek nog niet gegarandeerd. Er moeten minimaal 6 deelnemers zijn, dus maak ik extra promotie en hoop zo nog een paar mensen warm te maken voor deze frisse uitdaging! Georganiseerd door het Franse Pédibus, aangeraden door Hiking Advisor via de links. Prijs voor de 6-daagse, inclusief overnachtingen, maaltijden, begeleiding door een gediplomeerde gids, huur van materiaal: 588 euro. Rechtstreekse verbinding per TGV vanuit Antwerpen en Brussel naar vertrekpunt Chambéry (150 à 200 euro). Moeilijkheidsgraad 3 op een schaal van 5: gemiddeld 700 hoogtemeters en 13 km per dag, 5 à 6 uur wandelen. Handig als je wat Frans kan, maar als dat het enige is wat je tegenhoudt, help ik wel met vertalen. Alle info en uitgebreide technische fiche: http://www.pedibus.org/raquettes/162-tour-chartreuse.html.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.