HOME FORUM Stel jezelf voor Frigorist

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 3

Dag iedereen,

Ik ben Nik en ik ben stilletjes onderweg richting 40 jaar..

Ik kan enorm genieten van de natuur, dus wil ik er ook zo veel mogelijk vertoeven in (mijn schaarse) vrije tijd. Mijn dochter van 2 jaar  en men vriendin  zijn hierbij meestal mijn vaste gezellen.

Al trek ik er ook wel eens op men eentje of met kameraden op uit. Af en toe met de fiets, af en toe met de rugzak.

Bij deze activiteiten weet ik mijn materiaal echt te appreciëren,  wik en weeg altijd goed af wat ik koop. Lees veel op verschillende forums;-). Dat bepaald stukje dat al jaren meegaat, maar toch telkens herinnert hoeveel plezier je er al aan had.

Op men verlanglijstje staat nog veeeeeel. Ik heb veel gezien met de fiets, nu wil ik ook eens wat meer zien te voet.. Een meerweekse staptocht met bivaks  lijkt me echt zalig. Zweden, Noorwegen, Frankrijk,..

Voila, hopelijk steek ik hier nog veel op, misschien steekt iemand iets van mij op, veel lezen over jullie tochten. De activiteitenkalender spreekt me ook wel aan, mensen met dezelfde passie ontmoeten.

Groeten Nik

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1049

Hey Nik,

Heel erg welkom op het forum! Eind deze maand komt de planning van 2017 online te staan. Hopelijk tot op één van onze activiteiten!

Groeten,

Debbie

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.