HOME FORUM Stel jezelf voor Freya

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 4

Hallo allemaal,

Ik ben Freya, een gepassioneerde reizigster en wandelliefhebster.

Wandelen doe ik overal even graag alhoewel de bergen toch meestal de voorkeur krijgen

We hebben al verscheidene toffe trektochten gedaan, je vindt een overzichtje van onze persoonlijke top 10 – tot hier toe – op 10 mooiste wandelbestemmingen. Gedetailleerde beschrijvingen van onze trektochten volgen nog op mijn reisblog ReisSensatie (ik ben nog maar pas beginnen bloggen).

We zijn nog op zoek naar toffe wandelbestemmingen, dus alle tips zijn welkom.

Tot wandels, Freya

cerberus
    Bijdrager
    Aantal berichten: 3

Beste Freya en andere lezers,

Mijn naam is Arjan Schuiling uit het Nederlandse Den Haag. Ik organiseer enkele malen per jaar groepsreizen naar het mooie wandelland Bulgarije langs de zogenaamde Sultan’s Trail een lange-afstands-wandelroute tussen Wenen en Istanbul. Eerstkomende vertrekdatum is 21 juli en dan wandelen we door tot en met 1 augustus. We verzorgen bagagevervoer maar niet elke dag je draagt spullen voor 2 maximaal 3 dagen op je rug en we blijven op de gebaande paden. Op de julireis gaan to nu toe 3 Vlamingen mee en 2 Ollanders (mijzelf meegerekend) we kunnen nog doorgroeien tot maximaal 10 deelnemers, voor meer info mail naar arjans@cerberus.nl

Gr. Arjan Schuiling Bulgarijecoördinator Sultan’s Trail

Freya
    Bijdrager

Hallo Arjan, ziet er echt leuk uit. Jammer genoeg geen vakantie dagen meer over dit jaar (alles al gepland) maar ben wel geïnteresseerd in je 2018 tochten. Wat is de gemiddelde leeftijd van je groepen? Grtz Freya

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1048

Heel erg welkom op het forum, Freya, en mooie blog.

@Arjan
    : Vraag je deelnamegeld voor deze groepsreizen? We laten geen commerciële advertenties toe op deze groep.

caersbart
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 108

Hallo Freya,

Tochtverslagen zijn altijd welkom. Je mag ze altijd doorsturen.

Freya
    Bijdrager

@Debbie Dank je 🙂
    @ Bart ga ik zeker doen eens ze af zijn

Groetjes, Freya

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.