HOME FORUM Stel jezelf voor Freya

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deelnemer
    Aantal berichten: 14

Aangezien er hier al een lid actief is met mijn naam, zullen jullie me op de site leren kennen bij mijn nog iets minder generieke tweede naam; Eadgyth (ja da’s Iers, en nee, ik ben niet Iers) 😉

Hoe ben ik hier terecht gekomen? Als kind gingen we zo om het jaar wandelen in het Zwarte Woud, en hoewel ik stappen toen zogezegd maar saai vond, kon ik de natuur en het occasionele avontuur enorm waarderen. Deze en andere reisjes hebben misschien de wortels gelegd voor een trektochtdorst die ik vandaag niet meer kan lessen, en nu gaat het me net wel om het stappen, rondtrekken, bewegen. Later deed ik nog de pelgrimsroute naar Croag Patrick en trok ik in de Vogezen en in Oostenrijk, in andere landen deed ik kortere wandeluitstappen. Ondertussen vond ik mezelf terug in de ultralight filosofie, en is mijn enthousiasme (en budget) alleen maar toegenomen. Deze zomer plan ik een of enkele tochtjes in de Alpen (uitgebreide versie van de TMB), en in Schotland.

Ik zit echter vast in mijn keuzeproces betreft het shelter voor die laatste vaak stormachtige bestemming, misschien kunnen jullie mij helpen de knoop door te hakken? Trailstar of Duomid (beide Mountain Laurel Designs)? En MLD of Bear Paw of Six Moons Designs inner net of MLD Superlight bivvy? Zo is het waarschijnlijk moeilijk te zeggen, dus als dit wenselijk is schrijf ik er nog een aparte post over met de nodige details en contingenties! Jeeeej! 😀

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1023

Wat een enthousiaste en vlotte opener Freya.

welkom in de tent.

En ja, graag een aparte post. gewoon te benieuwd waar die contingenties over gaan.

Een woord waar ik tot gisteren nog nooit van had gehoord.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.